Bez kategoriiBusiness

Biuro – wizytówka firmy, cz. 1

By 12 października 2016 No Comments

Posiadając własną firmę, pragnie się świadczyć wiarygodne usługi, sprzedawać produkty najwyższej jakości oraz zapewniać pracownikom dogodne warunki do efektywnego wykonywania przydzielonych zadań.
Wybór odpowiednich gruntów inwestycyjnych oraz ich przemyślana zabudowa, stanowią klucz do sukcesu niejednego przedsiębiorstwa.
Przestrzenie biurowe obecne w Polsce są jednak w dalszym ciągu nieprzemyślane. Właśnie dlatego już przy podjęciu pierwszego kroku w kierunku nowych inwestycji, należy wiedzieć, na co zwracać uwagę. Nie bez znaczenia pozostaje posiłkowanie się wiedzą ekspertów z różnych dziedzin.
Nasza firma posiada profesjonalne przygotowanie do wprowadzenia Klienta w temat rozwoju Jego biznesu. Dobrze ulokowane biuro, którego estetyka oraz funkcjonalność idą w parze ze świadczoną usługą, nie tylko zapewni dostęp do nowych Klientów, ale także ugruntuje pozycję firmy na konkurencyjnym rynku.
Każdy przedsiębiorca powinien zdawać sobie sprawę ze specyfiki branży, jaką się zajmuje. W odniesieniu do niej, stosowane będą zabiegi, mające na celu dobranie odpowiedniej lokalizacji oraz wyposażenia przyszłego biura. W zależności od typu biura, jego wnętrze powinno prezentować się inaczej.

Kontakt z Klientem

W tym wypadku niezwykle istotny jest zakup gruntów inwestycyjnych, które znajdują się blisko centrum miasta. Częste wizyty Klientów oznaczają konieczność zapewnienia im dogodnego dojazdu oraz parkingu. Budynek, posiadający własny podziemny parking, z pewnością będzie tutaj najlepszym rozwiązaniem.
Zasadne jest wybudowanie budynku pod wynajem. Wtedy będzie można sobie pozwolić na większą inwestycję, a obiekt posiadający kilka nowoczesnych firm, stanowić będzie reklamę dla każdej z nich. Słusznym działaniem jest także zagospodarowanie części przestrzeni na rozrywkę – zarówno dla przybyłych Gości, jak i pracowników biura. Kawiarnia, market oraz punkt gastronomiczny, zwiększą atrakcyjność budynku.

Co-working

Co-working to rodzaj biura, którego początki można było obserwować w zachodnich produkcjach filmowych, dotyczących pracy w korporacjach handlowych oraz w branżach kreatywnych.
Tworzenie prezentacji, map pamięci, wymyślanie reklam, czy strategii przejęcia nowej kampanii marketingowej, jest najbardziej owocne w otwartej przestrzeni. Wspólny stół oraz sala konferencyjna, w której każdy może zabrać głos, pobudzają kreatywność umysłów i stanowią sedno sukcesów niejednej firmy.

Sprzedaż

O tym, jak powinno wyglądać biuro, w którym głównym zadaniem jest pozyskiwanie Klientów oraz aktywna sprzedaż, można dowiedzieć się oglądając film o rozwoju Apple. Duża sala wypełniona pracownikami rozmawiającymi przez telefon, napędza do działania.
Biała tablica umieszczona w centralnym punkcie biura, zazwyczaj zawiera informacje dotyczące osiągniętej sprzedaży oraz planów na zdobycie nowych progów. Gdy wymienione zostają nazwiska najlepiej oraz najgorzej sprzedających pracowników, rośnie motywacja w zespole.
W takim biurze istotna jest możliwość wyjścia z jednego pomieszczenia do przestrzeni bardziej prywatnej. Zdarzają się sytuacje, w których cisza jest wskazana. Właśnie dlatego budynek firmy zajmującej się sprzedażą (np. call center), powinien być duży. Kwestia lokalizacji blisko centrum miasta nie jest w tym wypadku bardzo istotna. Wystarczy zapewnić pracownikom dogodny dojazd, budując obiekt np. blisko metra.

Leave a Reply